Klachtenregeling – Huizer Apotheek – Huizen

Huizer Apotheek

Welkom bij de HUIZER APOTHEEK

De Huizer apotheek zit direct naast de huisartsen van de Groepspraktijk in Huizen. Namens ons gehele team heten we u van harte welkom!

Contact met de Huizerapotheek
Header afbeelding

Voorkom wachttijden en maak gebruik van onze snelafhaalbalie!

Onze snelafhaalbalie is bedoeld voor het snel kunnen afhalen van medicatie die u eerder heeft aangevraagd. Onze openingstijden van de snelafhaalbalie zijn: dagelijks 10-12 uur en 14-17 uur

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.