Klachtenregeling – Huizer Apotheek – Huizen

Huizer Apotheek

WELKOM BIJ DE HUIZER APOTHEEK

De Huizer apotheek is tijdens de Corona crisis gewoon geopend. U kunt dus gewoon uw medicatie bij ons blijven bestellen!De Huizer apotheek is helaas niet toegankelijk indien u grieperig of verkouden bent. In dat geval kunt u uw bestelling mailen naar assis@huizerapotheek.nl of doorbellen op 035-5254883. Uw medicatie wordt dan bij u thuis bezorgd. Dank voor uw begrip.

Contact
Header afbeelding

Zaterdagen gesloten in vakantietijd:

Gedurende deze zomer zijn we gesloten op zaterdag 18-25 juli en 1-8 aug. op alle werkdagen zijn we gewoon geopend van ma t/m vr 8.00-18.00 u

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.